En blomma för Tea

En blomma för Tea, en internetvän som inte längre finns bland oss

En juvelorkidé för Tea, internetvän som inte längre finns bland oss.

Det är märkligt, jag gråtit från och till i fyra dagar nu. För en person jag aldrig träffat. Men hon brukade kommentera på min blogg ibland. Det gillar jag. Och så mejlade vi en del i september då jag behövde det mycket. Det tackar jag henne för. Hon och dottern gick bort i en bilolycka.

Till det lyssnar man på Ballad of sister Sue med Slowdive .

Här, bland annat, bodde hon på internet.

/P

6 kommentarer

Under Blommor, Livet, upp- och nergångar, Musik

6 svar till “En blomma för Tea

  1. Ja, jag har också varit helt slagen. Det känns för jäkligt. Kram på dig.

  2. Ping: Just_tea var ett gnistrande norrsken « Brit Stakston

  3. Så vidunderligt märklig känsla. Den bodde i mig också för något år sedan när en av mina bloggfriends gick bort. Vet hur det känns.

  4. Ping: Vi minns Tea – @just_tea « Vi i twitterbubblan (#twubblan)

Lämna en kommentar