Åtta himmelska dagar

Just ja, jag glömde. Härom dagen gjorde jag en gäst-spotify-lista för mina vänner på Eight days a week. Temat är drömmen om att ta sig till himlen och ni har hört hälften av låtarna. Lite blandade genrer med fokus på fina melodier. (Längst ner i texten hittar du länken till spellistan, om du inte orkar läsa, jag har beskrivit varje låt litet.)

Hela sajten är kalas tycker jag. Sju listbloggare och en gästlista varje vecka. Jag följer alla på twitter och nu får jag även lära känna deras musiksmak. Önskar bara att jag hann höra alla listor. Det gör jag inte.

/P
___

PS: Är du mer intresserad av twittrare än musik: oskcar (mån), popfabriken (tis), malligamallan (ons), raznu (tors), rymdapa (fre), stroemberg (lör), selanna (sön).

3 kommentarer

Filed under Länkar, bloggar och rekommendationer, Musik

3 responses to “Åtta himmelska dagar

  1. Det var kul att du skrev om #eightdaysaweek 🙂

    Jag håller med om att det är svårt att hinna lyssna på alla listor, fastän man vill. Men man kanske inte måste? De finns ju kvar, som tur är.

    • pelletsmaskinen

      Ja, de finns kvar, men har man en gång halkat efter är det banne mig inte lätt att hinna ifatt. Men det är kanske inget man dör av 🙂 /P

      • …Det är inte bara svårt, det är nog omöjligt. Man har ju 2378 bloggar och länkar och fb och twitter och lite annat att kolla upp också… Sen finns det visst nåt som kallas Verkligheten, som behöver lite uppmärksamhet då och då. Har jag hört.

Kommentera

