Grattis Farmor Gun i Norrtälje!

Förstå, Farmor Gun fick stora bloggpriset i den i mina ögon tyngsta kategorin, Politik och Samhälle!

Inte enbart tycker jag att hon har den mest sansade tonen av alla i debatten kring frihet på internet, hon har dessutom en inställning till research som jag tror få når upp till – hon tycks läsa i det närmaste allt. Därtill ger hennes ålder och lugn en stark trovärdighet till de stundtals glödheta internetfrågorna. Farmor Gun har så klart också andra strängar på sin politiska lyra. I sanning en värdig vinnare!

Allra mest gillar jag dock @farmorgun av en helt annan anledning, en mera privat sådan. När jag en dag (lite skämtsamt) ropade på hjälp, kom hon hit till bloggen och gav några lugnande och mycket välbehövliga ord. Hon kan därmed ta åt sig lite av äran för mitt nuvarande förhållande. Det ni.

Jej! /P

Lämna en kommentar

Filed under Ideologi, Romans

Kommentera

