Ingen bloggbävning här, men en text på annat håll om tillägg till telefonen

Dålig fart här på bloggen just nu, jag vet.

Jag mår bra – om nu någon undrade – och har fått en hel del roliga jobbuppdrag. Men inspirationen till bloggen tryter.

Igår bidrog jag i alla fall med en text till Nätkoll om mina tio bästa gratis Iphone-applikationer. Smalt och techigt, visst, men för den som just skaffat en Iphone kan den vara en bra hjälp. Den innehåller saker som de flesta finner användbara.

Så, lev och må!

/P

4 kommentarer

Filed under Länkar, bloggar och rekommendationer, Livet, upp- och nergångar, Stil, prylar och mode

4 responses to “Ingen bloggbävning här, men en text på annat håll om tillägg till telefonen

  1. Smalt o techigt, sånt gillar vi 😉 nr 6 var ny för mig, måste testas bums!

    • pelletsmaskinen

      Kul att även ett pro som du kan hitta något, Jennifer. Den är på intet sätt nödvändig, och måste ju ligga på ”förstasidan”, om den ska vara något att ha. Men try it out, jag gillar’n! /P

  2. Blingbling

    Mäh, varför tog du inte upp denna;

    Hehe,

Kommentera

