MISSA INTE: Mitt ack så spännande liv!

Idag har jag: Cyklat och köpt en begagnad kruka, planterat en till bonsai, skrivit tio tweets, promenerat en timme och tjugofem minuter i skogen, smekt min sjuka flickvän i nacken och stekt vegfärsbullar. Sedan åt jag dem med lingonsylt. Färsbullarna.

Jag hade exakt lika gärna kunnat skriva: Jag är en glad och positiv kille som gillar promenader i skogen, härliga hemmakvällar och att umgås i trevliga vänners lag. Hör av dig.

Förutom att det inte hade varit sant då.

Nu SKA jag hitta något bra på tv. Önska mig lycka till!

/P

3 kommentarer

Filed under Livet, upp- och nergångar

3 responses to “MISSA INTE: Mitt ack så spännande liv!

  1. Tea

    Det verkar som att din lördag var helt okej 🙂

  2. Tea

    Söndag menar jag såklart :S

    • pelletsmaskinen

      Helt okej var väl ändå att ta i. Jag hade magiskt tråkigt. Men visst, vem är jag att klaga? Och på natten blev det powertwittrande för hela slanten och det var roligt. /P

Kommentera

