Det finns en härlig punkdänga med skönsång av Buzzcocks som heter Boredom. Välkommen in i dess värld

Men vad händer?! Den här bloggen är ju ungefär lika festlig som ett IOGT-möte 1987 i kommunhusets källare i Lycksele där de bjöd på förra veckans bullar och stoppningen på stolarna var gjord i äkta hårdplast och ordförande talade som de gör i en Lars Molin-film.
Nä, det är riktigt, jag var ju inte där, så hur kan jag veta vad som var roligast? Vet inte. Men jag chansar på dött lopp.

Sommar och lite lagom ångest och ny flicka har helt enkelt satt stopp för bloggandet för stunden. Men jag kommer säkert tillbaka någon dag med en smaskig anekdot eller annan. Nu ska jag träffa Twittervänner i roliga och deppiga skolan. På återhörande.

Lyssna under tiden på en låt på Spottan.

/P
___

Tillägg: Jaaaaaaaaaaa, det har kommit ett paket på posten! Det må vara min Ajfån.
Tillägg två: Men Spottan for fucks sak, ni kan ju inte göra reklam för Lady Gaga-konsert, det var igår!

6 kommentarer

Filed under Livet, upp- och nergångar, Musik, Språk eller festligt

6 responses to “Det finns en härlig punkdänga med skönsång av Buzzcocks som heter Boredom. Välkommen in i dess värld

  1. Va! ska du klaga på Medis i Lyckselse. Det var ju där allt action va ju 😉

    Det var länge sedan man åkte typ 10 mil för fest, så som man gjorde när man drog till Lycksele (när man var teen).

    Och vad kul att det händer grejer.. *lööv* ❤

    • pelletsmaskinen

      Nä, det ska jag ju inte, för det är fan inte bättre nu och här. Jag bara tog det deppigaste jag kunde komma på och Lycksele tillhör för evigt det. /P

  2. Aw ny flicka. Mycket bra ursäkt.

  3. Det är väl ändå bättre att ha en tillvaro afk?

Kommentera

