Jag och vår himelske fader (och hans bastard till son) har ändå ganska roligt

Mina bästa kristna direktkontakter:

I en boll av eld nedsteg han direkt från himlen och talade till mig: Diska, tönt!

Den dag jag lär mig flyga kommer jag inte att stanna länge på den här kontorsstolen. Det lovar jag dig, Jesus Kristus, min låtsaslivskamrat.

Precis innan jag skulle somna i morse såg jag honom. Han stod bakom en brinnande buske och talade om avhållsamhet. Han är ändå het, han Gud.

– Ocensurerat direkt från Twitter.

För övrigt har någon sökt på ”namnet på Lots fru” och hittat hit till min blogg. Välkommen!

/P

2 kommentarer

Filed under Ideologi

2 responses to “Jag och vår himelske fader (och hans bastard till son) har ändå ganska roligt

  1. Hur går det med disken?

    • pelletsmaskinen

      Jo alltså man gör ju som den där killen säger. Han inger respekt kan jag lova. Det är ju inte ofta han tar sig tid att komma ner för ett one-on-one, så då är det bara att lyda. Men man kunde ju önska att han hade viktigare saker på hjärtat när han väl behagade dyka upp. /P

Kommentera

