Jag går bara ut med hunden (skulle kanske någon elakare än jag ha skrivit)

Nu åker jag iväg söderut och lämnar er för något det fantiserats mycket om i flickrum runt om i landet på senare tid. Jag kommer inte att blogga på över en vecka och hoppas att ni vill komma tillbaka hit när jag återvänder. Det betyder mycket för mig att ni är här och klickar på allt trams jag skriver.

Under tiden kan ni ju passa på att läsa den här utmärkta och skrämmande bloggen. Psykiska sjukdomar, sex, alkoholmissbruk, otrohet, misär, problem och ändå ibland hisnande roligt. Huh. Börja från början i januari. Välskrivet.*

Ha nu en riktigt fin tid fram tills vi hörs igen. Och ta hand om dem som behöver er.

/P
___
*Jag länkar sällan till anonyma bloggare längre, men den här är värdefull. Hittade via Hela Hustrun.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Länkar, bloggar och rekommendationer

4 responses to “Jag går bara ut med hunden (skulle kanske någon elakare än jag ha skrivit)

  1. mäjlin

    Åh, jag läste hela. Tack för tipset!

    • pelletsmaskinen

      Jo, det var … omvälvande. Eller nått. Dags för mig att gå in igen. /P

      • mäjlin

        Omvälvande var det verkligen.
        Mer sånt, bloggande från hjärtat.

        • pelletsmaskinen

          Jag skulle dock till viss del vilja påstå att den tjejen, genom killens problem, något avstår från att ta tag i sina egna. Tror jag. /P

Kommentera

