Det ser ut som ett övergrepp men det är mitt eget fel

Jag har ett tips till alla gräsallergiker där ute. Några av er kanske redan känner till det här men. När ni sitter i parken och mumsar på era jordgubbar och dricker ert rosévin är det lätt att man börjar pilla lite i gräset och kanske dra upp en och annan tuva och så.
Innan ni sedan gnuggar er i ögonen – det börjar lätt kila om man är allergiker – kan det vara läge att tvätta händerna. Mitt vänstra öga ser idag när jag vaknar ut att ha blivit påsatt av en brunstig brunbjörn i 300-kilosklassen. Jag tror inte att det är på modet just nu.

/P

7 kommentarer

Filed under Stil, prylar och mode

7 responses to “Det ser ut som ett övergrepp men det är mitt eget fel

  1. Jag brukar varje år bli förvånad över att jag blir rosaprickig på armarna i sådär en timme eller mer om jag lägger mig på rygg med armarna under huvudet på gräs. SMART.

  2. Ouch! Bilderna på min näthinna bränner!

    • pelletsmaskinen

      Du ska se utgångshålet på andra sidan huvudet. Björnpitt är inte att leka med. /P

Kommentera

