I naturen bor det inga onda troll

Jag och en sjukt ful ryggsäck.

Jag och en sjukt ful ryggsäck.

Foto: Sakari

NATUR.VANDRING. SEVÄRDHETER. GÄSTRIKLAND.
Jag glömmer bort att det ska vara bilder i en blogg. Här är i alla fall en från när jag, Niclas och Sakari gick från Dalälven till Gävle för snart en månad sedan. Vattendraget över sjön är en gammal flottningsränna för timmer. Bilden är tagen några kilometer från Untraverket, där vår vandring startade.

Kartkoordinater: >N 60°27’1.67″, E 17°16’51.39″<, till exempel för Google earth (skriv bara in det som står mellan klamrarna i sökrutan.)

/P

2 kommentarer

Filed under Blommor, Träning

2 responses to “I naturen bor det inga onda troll

  1. Men darling! Har du vandrat här i krokarna, utan att säga till? Skärpning, hörru! 😉

    • pelletsmaskinen

      Oj, öh, eh, jo alltså jag har lite svårt att komma ihåg var alla nya bekantskaper är placerade på världskartan. Och så var ju vandringen ett sätt att komma bort från internet och så. Det var mobil av hela helgen och hela kittet. Men jag lovar, nästa gång. /P

Kommentera

