Planen

Level 1: Säga hej.

2: Formellt bekanta sig lite.

3: Börja konversera på ett mera avslappnat sätt.

4: Träffas och se om man överhuvud taget trivs i varandras sällskap

5: Utforska hemligheter vidare

6: Se om tycke uppstår

7: Träffas igen och titta varandra djupt i ögonen

8: Leva loppan

9: Slappna av och bara vara

10: Låta tiden gå lite

11: Bilda en stadig grund för kärnfamilj

12: Skaffa vuxna värderingar

13: Klara av första verkliga tjafset

14: Säga älska varandra för evigt (skita i att se filmen, va?)

15: Flytta ihop

16: Trivas!

17: Skaffa två fantastiska barn

18: Ha lite för mycket i livet och tala om livspussel (och bamsepussel)

19: Ta hand om varandra mer än vad som kanske egentligen behövs

20: Hitta tillbaka till ”sig själv” fast tillsammans

21: Göra upp en plan för resten av livet

22: Hus på landet!

Frågor på det?

15 kommentarer

Filed under Uncategorized

15 responses to “Planen

  1. Elisa

    Fantastisk plan Per, det är väl egentligen bara level 3 jag inte riktigt får ihop 🙂

  2. Sounds like a plan. Men jag säger som korrekturläsarundret Elisa. Kolla på trean. 😉

  3. pelletsmaskinen

    Ah, nu fattade jag. Pollett nertrillad. Pling liksom. Nu rättat. Tack mina korränglar. /P

    (Jag vet någon som kommer att bli försenad idag …)

  4. Själv har jag ju nått level 22 – fast jag har missat flera steg däremellan. Hm.

  5. Kaffepuss

    Jag är på. När börjar vi?

    Men kan vi inte byta ut kärnfamiljen mot någonting modernare? Det är ju ändå 2009…

  6. Var ligger första kyssen nånstans?

  7. Så hur långt har du hunnit. Punkt 12, 13 eller längre?

Kommentera

