Hur lurar jag dig bäst?

Tänkte testa några rubriker. De är tidigare puffar som jag använt för att dra folk från Facebook till min gamla blogg. Nu med uppdaterade länkar. Vi får se vilken ni klickar mest.
___

Passa smalbenet för nu sparkar jag! Här har du och mormor att göra hela helgen. –>X

Äntligen har jag skrivit ett inlägg bara för dig, Lars Henrik! –>X

Jag vill också ha! Ha ha och ha. Hahaha. –>X (PS. Kommer snart även hos mig.)

Äntligen en överlevnadsguide av och för mig! Pedagogiskt bildbaserad. –>X

Pelletsmaskinen hittar en sargad man i lingonskogen. –>X

Nu kan du bli sådär smart igen, om du orkar, slappo! –>X

Måste man göra reklam för sig själv varje gång man skrivit något? Kan inte alla ba ställa ett alarm? Asså ba, nu är klockan 13.25: Dags för Per, bara att beta av, pust och stön! –>X

Kristoffer, du kommer att dö av det här. –>X (Varpå Kristoffer svarade ”Rakt upp i min så kallade alley”, vilket knäcker alla mina fyndigheter, om man förstår.)

Jag och Susanna! Kanske, kanske ändå. –>X

Börjar alltid gråta av de konstigaste saker. –>X
___

Jag kan inte garantera ett det alltid finns vad journalister brukar kalla för ”täckning i texten”. Alla länkar öppnas i en ny flik (normalt öppnas länkar i min blogg i samma flik, och utomstående länkar i en ny, här hos mig. (Det går ju alltid att hålla ner ”ctrl/kringla” när du klickar annars.)) Jag ber om ursäkt för att allt inte ser riktigt så bra ut som det var tänkt, det beror på exporten från förra bloggen. Och kom ihåg att inga kommentarer är kvar, så fyll gärna på.

/P

2 kommentarer

Filed under Språk eller festligt

2 responses to “Hur lurar jag dig bäst?

  1. Jag hade klickat på de tre sista. Död, kärlek och känslor. Fast det är jag det 🙂 Jag ska prova klicka på dem nu hehe.

    • pelletsmaskinen

      Den längsta och sämsta ”puffen” är ju egentligen den för dig, Anna. Jag har fått förfrågningar om mer av det innehållet, och det kommer 🙂

Kommentera

