Lova vitt och brett (svart och smalt är ju mera jag)

Jag åker bort över helgen. Ska promenera i skogen. Jag och två vänner. Tänk Deliverance, minus kanoterna. Så nu blir det inget bloggat på några dagar. Men när jag kommer tillbaka lovar jag följande: Presentation. Bild där jag ser kristen och smörig ut. Tänk Ella Bohlin. Samtal om sex och sexualitet. Tänk Jagvillligga.nu (<– obs obs, ledig domän.)
Nu är det så pass många som då och då går in här som inte vet vem jag är att det börjar bli dags.

Ha en trevlig helg, barn, gubbungdomar och nyblivna föräldrar. Vi ses på andra sidan.

/P

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

