På spaning efter ett par stålhävertar och två stycken kardanaxlar i äkta terminatorpansar

Alltså. Jag är ganska förtjust i att inleda med "Alltså", det känns så maffigt på något sätt, tycker ni inte? Så nu blir jag tvungen att börja om.

Alltså. Nu har jag tränat styrka i snitt mer än tre gånger i veckan senaste halvåret. Under den tiden hade man ju kunnat hoppas att någon muskel skulle börjat synas lite tydligare än tidigare. Men nej. Min överarmar är fortfarande nära nog omöjliga att skilja från min femtio kilo tunga systers handleder, tolv centimeter i omkrets. Och jag som önskar mig ett par stenhårda stålhävertar, ett par klubbor i äkta titanium, skarpladdade kardanaxlar i terminatorpansar. Nix pix. För evigt dömd att se ut som om att jag när som helst ska tappa mjölkpaketet i golvet på konsum i brist på krut och kraft. Inte alls värdigt. Måste bero på all popmusikkonsumtion. Hädanefter blir det mera metall.
Eller så beror det på att jag är en fjant till vegetarian. Men jag har ökat mitt proteinintag och läst hela boken Maximal muskeltillväxt. Lovar.

/P

Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

