Lite för lätt och ny fin skjorta

Jag förstår inte!
Det går alltså så oförskämt bra. Kanske har kroppen förstått att jag är så taggad att den inte har en chans. Det blir inget! Så den orkar inte ens tigga.
Kanske får jag mera motstånd i morgon. Vem vet?

Jag har köpt en fin skjorta på Velours utförsäljning. 300 kronor. Den känns väldigt sextiotal. Med ränder på tvärsen i svartgrönt och vinröd. Kanske kommer det helkroppsbild med ansikte och allt. Jag känner mig glad och nyfiken. Vi får se.

/P

Lämna en kommentar

Filed under Sluta röka

Kommentera

