Uppförsbacke

Av tre personer som har kunnat ställa in något med mig den här veckan, har tre stycken gjort det. Alla med goda själ, och jag vet att de inte vill mig ont.
Min självkänsla ska ju inte bygga på vad andra tycker och gör, jag vet. Men just nu känns det lite motigt.
Dessutom är jag trött. Det förvärrar.

På tisdag fyller jag år. Ett högt och halvjämt tal. Det känns inte heller bra. Måste hitta på något då. Annars kan det bli tjurigt. Alla meningar har fem ord.

/P

Lämna en kommentar

Filed under Livet, upp- och nergångar

Kommentera

